top of page

G I R L  &  F O X

The Beauty Bakery review

Met Kerst had ik een leuk pakketje gekregen van mijn favoriete tante, gevuld met allerlei badproducten. één doosje was gevuld met producten van The Beauty Bakery, een online webshop met verschillende, gevarieerde producten voor verzorging en gebruik in bad.

Een voorbeeld hiervan is de sugar scrub: cucumber melon (ook mijn persoonlijke favoriet van alles dat ik gekregen heb) Eerlijk, had ik nooit gedacht dat de combinatie van komkommer en meloen zo goed kon ruiken. Ook de scrub geeft een fijn gevoel en maakt je huid zacht na gebruik.

Ook had ik nog een face cleanser gekregen: fluffy pink frosting. De geur ervan kun je heel hard vergelijking met de smaak van een frangipane. Buiten het feit dat hij erg goed ruikt, is de werking ervan wat minder. Als ik hem aanbreng op mijn huid, vervaagt de geur en begint het heel erg te branden. Dit kan ook aan mij liggen, omdat ik een gevoelige huid heb.

Wat niet kon ontbreken waren de 2 bath bombs die ik ook nog had gekregen; De Lavender fizzing bath bomb en Lavender delicious & crunchie bath bomb. Ik hou erg van een lavendel geur en de stukjes lavendel die nog vrijkwamen in bad, waren een erg fijne verrassing. Hij kleurt ook heel mooi in bad, ook al is hij niet zo intens.

Heb jij deze bath bombs al eens geprobeerd? Of heb je zelf al eens iets besteld bij The Beauty Bakery? Drop het in de comments! :)

bottom of page